ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ: ΡΑΨΙΜΟ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Κουβερτάκια για μωρά

Καλησπέρα αγαπημένες μου μπλοκογειτόνισσες !! 
Η Άνοιξη μπήκε με λαμπρές λιακάδες και σε προκαλεί να βγεις στην εξοχή να χαρείς τη φύση.
Καθυστερημένα τέλειωσα την μπλούζα που έπλεκα και δεν θα την χαρώ λόγω ζέστης αλλά θα την έχω έτοιμη για του χρόνου.


Έφτιαξα και δακτυλίδια στο ίδιο χρώμα Απλή κατασκευή αλλά πολύ εντυπωσιακά !!
Ας πάμε τώρα στις δημιουργίες αυτής της εβδομάδας.Παπουτσάκια με το βελονάκι για νεογέννητα μωράκια
Λεπτομέρειες από το κουβερτάκι της εγγονής μου
Και εδώ το καινούριο κουβερτάκι που φτιάχνω με την τεχνική της φουρκέτας.

Αυτά τα λίγα για σήμερα !!! Ωρα είναι να σας αφήσω να πάω όσο είναι ακόμα λιακάδα για μια βολτούλα , να απολαύσω τον ήλιο και την λουλουδιασμένη φύση.
Καλό τριήμερο αγαπημένες μου και χρόνια πολλά στις εορτάζουσες .
Με αγάπη σεβασμό και εκτίμηση τα φιλιά μου !!!

2 σχόλια:

  1. πολύ όμορφη η μπλούζα σου αλλά το κουβερτάκι όλα να λεφτά. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ .Πραγματικά γίνεται πανέμορφο και πλέκεται πολύ ευχάριστα. Και όσο σκέφτομαι πως σε 3 μήνες θα σκεπάζει την εγγονούλα που περιμένω με λαχτάρα .....όμορφο τριήμερο να έχεις ...με τα φιλιά μου και την αγάπη μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή